İşte Ellerim :)

İşte Ellerim :)
Parmak boyası ve dayanılmaz keyfi

Geçmiş Zaman Olur ki...

5 Eylül 2013 Perşembe

Facebook'ta  bir şiir okudum. ERCAN Kement adı var, sanki ilk dize gibi ilişmiş en üste. İkinci dize şiirin adı mı, yoksa ilk dizesi mi belli değil, anlayamadım. 

Ama güzel yazılmış. Sanırım herkes kendinden birşeyler bulabilir....


Çoğunu aldattım
İkisine aşık oldum köpek gibi
Kimisini kullandım
Kimisi aşık oldu
Kimisinden kaçtım
Bazen bağlanmaktan korktum
Bezen bağlanmalarından
Sarıydı kimisi
Kimisi esmer
Kumral olmadı pek
Kıvırcıktı 3 tanesi
Kimisinin çok hoştu sesi
Kimisinin pırlanta gibiydi kalbi
Kimisi çekiciydi sadece
Bittiğim nokta belde gamze
Kimisine ağladım
Ağlattım kimisini
Çoğunu başka aldattım
Başka birisiyle
Birisi beni aldattı
Onu hiç siklemedimde
Ulan Orhan sen niye yaptın
Hala anlamadım
Kimisi güldürdü
Ağlattı kimisi
Kimisine hiç kıyamadım
Kimisine hiç acımadım
Kimisi güldükçe öfkelendim
Kimisi ağladıkça bayram ettim
2 sini çok sevdim de
Aldattım çoğunu
Birisini hiç sevmedi dostlarım
Oysa ben en çok onu sevdim
Birisiyle arkadaştım önce sadece
2 sevgilim oldu o dudağımdan öpünce
Birisi vardı ki birisi
Titretti iliklerimi
Flut çalıyordu ikisi
Birisinin evine balkondan girdim
Gece 2 de
6 gibi çıktım işim bitince
Birisi aşık oldu
Anlamadım hala ne bok buldu
Olgundu baya birisi
Birisi öğretmenimdi
Birisi hırstı sadece
Garip oldum çok sonra
Arkadaşımla sözlendiğini öğrenince
Biri vardı biri
Sıraya dizdi bütün evi
Birisi çok onurlu çıktı
Utandırdı beni
Maltepedeydi 2 si
Birisi vardı ki birisi
Çok güldürdüm onu
O tercih etti bana güldürmeyi
Birisini özgürlüğe koşan bir at gibiydi
Unutmuştu ama
arkasında
arabanın üstünde çektiği
Geçmişini
Hiçbirini unutmadım
Fazlalık olmadı hiç birisi
Çoğunu aldattım ama
İkisini çok sevdim
Hataydı kimisi
Göçüp gitti birisi
Birisini platonik sevdim
Ama platonik olsa da aldattım
Birisinden sevişmeyi öğrendim
Birisinden sevmeyi
Biri gerçekten öğretti sevilmeyi
Birisini hem istedim
Hem soğuttum kendimden
Birisinin şüphelendiğiydi
Diğer birisi
Efsunluydu ikisi
Şimdi hepsi birisi
Birisi hepsi
Nazım'ın da dediği gibi
Herkes gibi
Oldu kimisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu yazı için yorumlarınızı ekleyebilirsiniz..