İşte Ellerim :)

İşte Ellerim :)
Parmak boyası ve dayanılmaz keyfi

Geçmiş Zaman Olur ki...

13 Ekim 2010 Çarşamba

Love is like Oxygen..

Bir zamanlar müzik denilince sadece radyoda ana-babalarımızın dinlediklerini anlıyor, ötesi kuru gürültü geliyordu. Hatta ufaktan TRT deyimiyle "hafif müzik" dinlemeye kalksak, annem başının ağrıdığını söyleyerek kapattırırdı radyoyu. En azından, sesini kısmak zorunda kalırdık. Hatırlıyorum da, hızlı temposu nedeniyle "Ankara Kızları" adlı şarkı benim favorilerimdendi ilkokul çağlarında. 

Sonra "İzmir Koleji" yılları geldi. Müziğin sadece bizim dinlediklerimizden ibaret olmadığını anlamaya başladık. Hatta, müzik öğretmenlerinin klasik müziğin de keyifle dinlenebileceğini öğretme çabalarıyla ufkumuz daha da genişlemeye başladı. Teypler, kasetler, mini radyolarda dinlenen müzikler, okul orkestrası ve "Milliyet Şarkı Yarışmalarında" alınan birincilikler... Müziğin tüm coğrafyasına hakim olunmuş hissi ile, güncel müziği "iyi bilirim" duygusu...

Şimdi ise çocuklarımın dinlediklerini anlamakta, popüler olanı dinlemekte, bambaşka coğrafyalarda üretilenleri ise izlemekte zorlanıyorum.

Ve geçen akşam televizyonda izlediğim bir filmin keyifli biten sonunda kullanılan bir parça beni pek bir mutlu etti. Müziğin yaşam enerjimi çoğalttığı yıllara götürdü ve kendimi acayip  keyifli hissettim. Ayrıca, nasıl olup da bu şarkıyı unutabildiğime şaştım.

Bakalım hatırlayanlarımız olacak mı?

3 yorum:

  1. Sweet hatırlayan dinazorlar Ballroom blitz! de hatırlar:)

    YanıtlaSil
  2. Hatırlarım tabii ki..

    Oh, yeah, it was like lightning, everybody was frightening
    And the music was soothing, and they all started grooving

    Yeah, Yeah, Yeah, Yeah, Yeah
    And the man at the back said
    Everyone attack and it turned into a ballroom blitz
    And the girl in the corner said
    Boy, I wanna warn ya, it'll turn into a ballroom blitz
    Ballroom blitz, ballroom blitz, ballroom blitz
    Ballroom blitz

    YanıtlaSil
  3. Gecenlerde burada bir dukkanda caliyordu "Love is Like Oxygen"... "Ne alaka ulan?" dedim. Tesadufe bak...

    Oguz C. Gel

    YanıtlaSil

Bu yazı için yorumlarınızı ekleyebilirsiniz..